5 причини да използваме Google Adwords

5 причини да използваме Google Adwords

5 причини да използваме Google Adwords
5 (100%) 1 гласа

В маркетинг сферата започват да се появяват все повече нови методи за реклама. Всички сме добре запознати с Google Adwords. Това е лидерът сред рекламните кампании. Въпреки това винаги има съмнение дали не съществува по-добър метод.

Можем да изтъкнем стотици причини, с които да ви докажем предимството на Google Adwords и много недостатъци на други кампании. За да улесним избора ви, ще   разгледаме петте основни предимства на реклама с Google.

  1. Ефективността е гарантирана

90% от потребители в онлайн пространството търсят продукти или услуги в Google. Това означава, че вашата реклама независимо каква ще бъде – Search или Display, ще достигне до таргетираната публика.

  1. Плащате единствено за резултати

Основата, върху която се изгражда рекламата в Google Adwords, е pay-per-click. Преведено буквално на български това означа „плащане за един клик“.

Ако вашата реклама се окаже неуспешна и не достигнете до таргетираната аудитория, то няма да платите нищо. Заплащате единствено, ако някой натисне рекламата ви и прояви интерес към нея.

Има много други маркетинг методи, които ви задължават да плащате дори и да няма резултат.

  1. Гъвкавост и контрол

Ако по някакъв начин възникне технически проблем с вашия сайт, може на секундата да стопирате реклама. Не е нужно тя да тече, ако всъщност не предлагате продукта.

Може да увеличавате и намалявате бюджета всеки ден. Имате възможността да изпробвате различни цени на клик и да откриете най-подходящата за вашия случай.

  1. Нямате ограничения

Ако сте по-притеснителни и не желаете да рискувате с различни суми, не е нужно. Единственият минимум е да зададе 1 лев на ден. Докато други реклами изискват доста по-висока минимална граница, която може да не е според средствата, с които разполагате.

  1. Таргетиране без граници

Таргетирате, когото искате и когато поискате. Нямате ограничение от език, държава или националност.

Настройте точното таргетиране спрямо условията на вашия бизнес. Независимо колко специални и претенциозни данни имате, Google Adwords ще отговори на изискванията.

Ако още не сте се уверили в предимствата на Google Adwords, изпробвайте сами и се убедете. Ще останете по-доволни, отколкото сте предполагали.