Adwords реклама – кой вид да изберем?

Adwords реклама – кой вид да изберем?

Adwords реклама – кой вид да изберем?
5 (100%) 2 гласа

Както вече разбрахме от предишните статии, Adwords рекламата е изключително ефективна и достъпна. С правилното таргетиране, подходящо избрания бюджет и заинтригуващия текст, може да постигнете чудеса!

Разбира се, винаги изникват въпросителни и съмнение. Правилно ли се справям с рекламата? Достатъчно ли е това, което правя? И най-вече – това ли е правилната реклама? Adwords предлага избор от два вида реклами. В тази статия ще разгледаме кой е по-добрият вариант.

  1. Дисплей реклама

Първият вид реклама е така наречената дисплей реклама. Тя се появява във всички уеб сайтове, които използват Google Adsense. Изключително подходяща реклама, която е широко използване от мнозина.

Дисплей рекламата се поява на таргетираната аудитория в подходящия сайт. Вероятно и на вас ви се е случвало, да ви изкачат различни прозорци с предложения, като единствената ви цел е била да посетите сайта и да потърсите дадена информация.

Създадете ли заинтригуващо и грабващо заглавие, всеки ще посети рекламата ви. Ще получите желаните резултати в кратък срок от време.

  1. Search“ реклама

От самото име се подразбира какъв тип реклама е.

При търсене на определен продукт или услуга, се появяват някои избрани сайтове най-отгоре на страницата. Такъв тип сайтове използват „Search“ рекламата.

При въведена ключова дума, на челни позиции излизат само най-добре оптимизираните уеб страници или рекламираните със „Search“ метода.

Ефектът при нея е също толкова значителен, както при дисплей рекламата. Определяте цена на клик при всяко посещение на сайта и таргетирате дадена аудитория.

  1. Коя от двете реклами да изберем?

Отговор на този въпрос не може да бъде даден. Без да сте изпробвали и двата начина, не може да твърдите, че единият ще бъде по-добър от другия.

Не прибързвайте с решението. Преди да изберете метода и вида на рекламиране, който ще използвате, изпробвайте и двата. За различните цели ще бъде ефективна различна маркетинг стратегия.

Направете анализ на резултати и преценете коя е подходящата реклама за вас. Независимо от избора, всеки ще се съгласи, че един от най-добрите маркетинг методи остава Google Adwords.

Какво чакате още? Започнете още сега и създайте перфектната реклама!