Статии за Онлайн магазини

Значимост на мобилния трафик

значимост на мобилния трафикВ днешно време, няма нужда да питаме дали мобилният трафик е важен, това е повече от ясно. Въпросът вече е насочен към интерпретиране на статистиката, за да се разбере поведението на потребителите при използването на различни видове мобилни устройства, както и техните предпочитания.

Ще разгледаме основни показатели за потребителското поведение от мобилни устройства и като цяло значимостта на мобилния трафик. За по – голяма яснота сме разделили различните аспекти на темата:

  • Време, прекарано на мобилни устройства;
  • Процент на потребителите, притежаващи мобилни устройства;
  • Какъв е процентът на посещенията от преносими устройства, съпоставен с трафикът от настолни компютри;
  • Процент на конверсии от мобилни устройства в онлайн магазини;
  • Mобилните приложения срещу мобилния сайт;
  • Колко важни са мобилните реклами.
Прочети още

Как се добавят или премахват страници в Google

как се добавя или премахва страница в GoogleВ тази статия ще опишем възможността за добавяне или премахване ръчно на страница от индекса на Google. Ще разгледаме добавянето в Google, както на нов сайт, така и на конкретни страници от вече индексиран уебсайт. Премахването на страници също е изключително важно, понеже в практиката се случва Google да индексира страници, които не желаем да са сред резултатите от търсене.

За да добавяме и премахваме страници от Google, трябва да използваме Google Search Console (Google Webmaster Tools). Това е единственият инструмент, който ни е необходим, за да извършваме тези действия. В него също така, може да видим още много ценна информация, свързана с нашия уеб сайт, да добавим sitemap, да следим за грешки при обхождането и др.

Прочети още

Google Analytics проследяване, чрез Google Tag Manager

Направихме общ преглед на Google Tag Manager в предна статия. Сега е време да покажем как се настройва Google Analytics проследяване, чрез Google Tag Manager. Имплементирането на подобен тип проследяване няма да подобри веднага скоростта на зареждане на сайта, но е отправна точка към настройката на различни проследяващи маркери на нашата уеб страница. Иначе казано, трябва да започнете от Google Analytics тага и да продължите да надграждате с различни маркери за следене на значими за вас действия, извършени от потребителите.

Прочети още

Експорт на продукти от OpenCart

opencart product exportМного често се налага да свържем нашия онлайн магазин с други платформи и сайтове в интернет. Това лесно може да се осъществи с xml export на продукти, заедно с допълнителни характеристики, като цена, количество, изображения, url адрес и др. Но как се осъществява такъв експорт в OpenCart? В тази статия ще дадем насоки как да направите това, чрез външен модул.

Модул за XML Export на OpenCart

Разширението, което бихме ви препоръчали е Any Feed. С негова помощ може да извършите динамичен екпорт на всички продукти от вашия онлайн магазин. Така например, може да качите по този начин всичките си продукти във външна платформа, като Pazaruvaj.com.

Прочети още

Как да пишем качествени текстове

качествени текстовеАко искате да се показвате по – напред в органичните резултатите, трябва да обърнете внимание на много фактори. Безспорно, един от най – важните са текстовете. В тази статия ще дадем някои съвети за писане на качествено съдържание. Ако спазите тези насоки, почти сигурно е, че след определен период от време – вашите текстове ще започнат да се показват напред в резултатите на Google.

Уникалност на текст

Вашият текст трябва да бъде уникален. Вземането на чуждо съдържание и поставянето на вашия сайт е нещо, което трябва всячески да избягвате. Крадените текстове не само, че няма да повишат класирането, а може да имат неблагоприятен ефект. Затова, създавайте текстовото съдържание сами. Четете информация от чуждестранни сайтове, образовайте се повече по темата, но го направете сами. По този начин ще направите една от първите крачки към доброто класиране. Търсачките търсят полезни текстове и съдържание. Ако текстът, който сте поставили на вашия уеб сайт, съществува на още 2 – 3 места, каква полезност може да носи той?

Прочети още

Конкретни съвети за печеливш онлайн магазин

как да създадете успешен online магазинРешили сте да продавате продукт или услуга онлайн, това е първата стъпка към електронната търговия. Но какво следва? Как да изберете платформа, да направите план и да популяризирате своя онлайн магазин? Тези и още куп въпроси терзаят новите интернет предприемачи.

За разлика от търговията лице в лице, установяването на доверена връзка с потенциалните купувачи при електронната търговия, може да се окаже по – сложна задача. Предпоставките за недоверие от страна на посетителите са в пъти повече.

Прочети още

Google Tag Manager – Общ преглед

Какво е Google Tag Manager

Google Tag Manager е система за управление на маркери, която ви позволява бързо и лесно да се добавяте различни тагове и кодови фрагменти на вашия уебсайт или мобилно приложение. Например може да имплементирате елементи, предназначени за анализ на трафика, както и за проследяване на реализациите. С Google Tag Manager добавяте един кодов фрагмент, вместо да редактирате целия код на сайта си за всяка външна услуга. Това намалява грешките и помага в много голяма степен за леснотата при следене на резултатите.

Прочети още

Как се прави онлайн магазин за дрехи

Как да си направя собствен онлайн магазин?

Как се прави онлайн магазин за дрехиТози въпрос интересува голяма част от интернет предприемачите. В тази статия решихме да опишем процеса и стъпките, които са необходими, за да създадете успешен онлайн магазин за дрехи и облекла. Това ръководство ще работи и при други типове онлайн магазини, но все пак – някои от стъпките ще се различават. Всяка сфера има своите специфики, затова препоръчваме индивидуалния подход за създаване на онлайн магазин, ако искате да максимизирате ефекта от своята дейност. Имайте предвид, че създаването на онлайн магазин е само началото, точно поради тази причина в този кратък наръчник ще включим и информация за това как да рекламирате и популяризирате своя електронен магазин.

Прочети още

CloudFlare информация и предимства

От няколко години у нас се говори за CloudFlare, както и за предимствата и недостатъците, които ни предоставя. Най – напред, нека кажем, че CloudFlare е Content Delivery Network (CDN) от ново поколение, което може да оптимизира и ускори работата на сайта ви.

Как работи

cloudflareCloudFlare имат изградена мрежа от сървъри, като вашият сайт ще се зареди от най – близката до потребителя локация. Съдържанието на уеб страницата се кешира и разполага на различни сървъри из целия свят. Както сами се досещате, това ще увеличи скоростта на зареждане, а посетителите на вашия сайт – ще имат по – добро преживяване. В технологията са използвани и алгоритми, които помагат за още по-бързото зареждане на сайта, например gzip компресия.

Прочети още

Оптимизиране на изображения за уеб

Както знаете, всяка една уеб страница се нуждае от изображения, които да предават допълнителна тежест на текста и да оформят съдържанието визуално. Необходимо е обаче тези изображения да с подходящ размер и качество, за да не са прекалено тежки за зареждане на смартфони, таблети, дори и на настолни компютри. За да се визуализира определена картинка, тя трябва първо да се изтегли от сървъра, а ако не е оптимизирана и компресирана – това ще доведе до бавно зареждане на цялата страница, а в определени случаи изображението може въобще да не се покаже.

Прочети още

Тук са всички публикации в секция онлайн магазини.