Статии за Общи теми

В тази статия ще разкажем малко повече за един интересен, но не толкова популярен все още инструмент на Google, а именно Google Optimize. Повечето от дигиталните маркетолози са чували или ползвали Google Tag Manager, но малцина са се докосвали до Google Optimize.

Но с няколко думи, с какво може да ни е полезен тази платформа за A/B тестове:

Прочети още

Разберете какво казват потребителите в ерата на гласовата революция

Много от умните устройства, които използваме ежедневно, поддържат технология за разпознаване на речта. С помощта на гласа търсим информация, купуваме стоки, дори управляваме други устройства. Технологичните гиганти използват умело технологиите за гласово търсене и разпознаване на реч, но възможно ли е да се възползваме от възможността да за гласово търсене в нашия собствен сайт без да сме Google или Facebook? Звучи невероятно, но в тази статия ще разкажем как работи тази технологията, дали тя ще се развива и какви промени в близко бъдеще очакват онлайн маркетинга.

Прочети още

Не винаги чист код


Темплейтите се правят различни хора, с различна степен на компетентност. А това означава, че не всички шаблони могат да бъдат качествени. С инсталирането на безплатен шаблон, рискувате да получите код с неясна структура и качество във вашия сайт. Разбира се, има много качествени и безплатни теми, но трябва да вземете решението много внимателно.

объркан, спагети код

HTML трябва да бъде валиден, да няма да има грешки и отговарят на официален стандартите на W3C.

Прочети още

Повечето потребители изпитват трудност в избора на тип дружество, което да регистрират. Всяка структура има своите предимства и недостатъци. Най-важното е да помислите за данъците, които дължите на държавата и отговорността, която поемате пред вашите партньори. За момента ООД или ЕООД е предпочитаната форма за стартиране на малка до средна компания в България, особено след намаляване на изискването за началния капитал по време на регистрацията.

Прочети още

качествени текстовеАко искате да се показвате по – напред в органичните резултатите, трябва да обърнете внимание на много фактори. Безспорно, един от най – важните са текстовете. В тази статия ще дадем някои съвети за писане на качествено съдържание. Ако спазите тези насоки, почти сигурно е, че след определен период от време – вашите текстове ще започнат да се показват напред в резултатите на Google.

Уникалност на текст

Вашият текст трябва да бъде уникален. Вземането на чуждо съдържание и поставянето на вашия сайт е нещо, което трябва всячески да избягвате. Крадените текстове не само, че няма да повишат класирането, а може да имат неблагоприятен ефект. Затова, създавайте текстовото съдържание сами. Четете информация от чуждестранни сайтове, образовайте се повече по темата, но го направете сами. По този начин ще направите една от първите крачки към доброто класиране. Търсачките търсят полезни текстове и съдържание. Ако текстът, който сте поставили на вашия уеб сайт, съществува на още 2 – 3 места, каква полезност може да носи той?

Прочети още

Какво е Google Tag Manager

Google Tag Manager е система за управление на маркери, която ви позволява бързо и лесно да се добавяте различни тагове и кодови фрагменти на вашия уебсайт или мобилно приложение. Например може да имплементирате елементи, предназначени за анализ на трафика, както и за проследяване на реализациите. С Google Tag Manager добавяте един кодов фрагмент, вместо да редактирате целия код на сайта си за всяка външна услуга. Това намалява грешките и помага в много голяма степен за леснотата при следене на резултатите.

Прочети още

закон за електронна търговияЗа да имаме сигурен бизнес в интернет, задължително условие е да познаваме законите. Често този аспект се пренебрегва, понеже хората не са готови да се информират и често не се интересуват от регламентите в тази сфера. В статията ще опишем основните и най – важни според нас, положения в закона. За да не излизаме от духа на правото, ще изброяваме конкретните членове от закона и ще коментираме.

Прочети още

Тук са всички публикации в секция общи.