СуперХостинг.БГ е най-голямата хостинг компания в България. Предлагат завършени хостинг решения, регистрация на домейни, онлайн базирани платформи за изграждане на сайт и други инструменти, с които лесно да позиционирате Вашия бизнес в интернет.
За да се възползвате от промоционални условия, които са осигурили за нас, като партньор, необходимо е да използвате промоционален ваучер, който да отключи за вас отстъпките.
HTTP хедъра Last-Modified ускорява индексацията на нови страници
5/5(1 vote )
304 статус код
HTTP хедъра Last-Modified (последно променен) предава на клиента времето на последната промяна на дадена уеб страница. Клиентът (браузър или бот ) изпраща на сървъра хедър „if-Modified-Since“ и ако датата на последната промяна на страницата съвпада, сървърът връща заглавието „304 Not Modified “ и не рендира наново страницата. Ако времето за последната промяна е различно (или last modified header не е конфигуриран) — сървърът връща заглавието „200 OK“ и зарежда страницата. Това означава, че вместо да рестартирате страницата и да актуализира кеша, клиентът получава само заглавие 304. Клиентът спестява трафик, а сървърът дава изпраща по-малко данни и спестява от натоварването от обработката на много ресурси.
Защо не винаги е добре да се ползват готови шаблони?
5/5(2 votes )
Не винаги чист код
Темплейтите се правят различни хора, с различна степен на компетентност. А това означава, че не всички шаблони могат да бъдат качествени. С инсталирането на безплатен шаблон, рискувате да получите код с неясна структура и качество във вашия сайт. Разбира се, има много качествени и безплатни теми, но трябва да вземете решението много внимателно.
HTML трябва да бъде валиден, да няма да има грешки и отговарят на официален стандартите на W3C.
Често се налага да намерим добра тема за WordPress, която да е напълно безплатна и свободна за ползване. Разглеждайки всички предложения, които са налични на пазара, често може да загубим ориентация – коя тема би ни свършила работа.
В тази статия ще посочим 7 безплатни теми за WordPress, които можете да изпробвате още днес. Някои от тях притежават и платени версии, но със сигурност може да свършите по-голямата част от задачата си, чрез безплатния еквивалент.
Разгледайте и нашия курс за изработка на сайт с WordPress, където ще може да разгледате много полезни материали и видеа, свързани с най-популярната платформа за създаване на уеб страници.
Онлайн магазин с Django Oscar
5/5(3 votes )
Oscar е допълнителен модул за електронна търговия към Django, предназначена за изграждане на големи сайтове. Той е структуриран така, че всяка част от основната функционалност може да бъде персонализирана, за да отговаря на нуждите на проекта. Това позволява да се борави с широк спектър от изисквания за електронна търговия, от широкомащабни B2C сайтове до сложни B2B сайтове, богати на специфична за дадена област бизнес логика.
Bootstrap темплейт и Django Oscar
Предимства на онлайн магазин изграден с Oscar
разширяеми функционалности и обекти – всеки клас може да бъде заменен или разширен. Това е основната характеристика, която позволява всеки проект да бъде точно персонализиран и да отговаря максимално на нуждите на вашите бизнес операции;
добре проектиран набор от модели, изградени въз основа на опита на много проекти за електронна търговия, както големи, така и по-малки;
обширна документация, която може да помогне в случай на проблем.
Проблеми, които Django Oscar решава
Това е custom платформа за онлайн магазин, която може да реши специфични ситуации, които стандартните CMS платформи не могат.
Пример:
поръчка, която позволява плащането на една заявка с 9 различни метода на онлайн разплащания;
търговски представители, които могат да правят поръчки от името на своите клиенти, като използват разпределени бюджети, управлявани в рамките на системата;
обработка на големи каталози с продукти (например 15 милиона);
усъвършенствани правила за контрол на достъпа, които регулират кои клиенти могат да виждат дадени продукти;
подобрени възможности за API обмен.
Линк към официалната документация може да откриете тук.
Изпратете запитване през контактната форма, за да разберете още за възможностите за изработка на онлайн магазин с Django Oscar.
Тази страница не може да зареди Google Карти правилно
5/5(5 votes )
This page can’t load Google Maps correctly
Най-вероятнo сте попадали на карти, които изглежда не се визуализират коректно. Това може да бъде случаен сайт, а може дори да се е случило във вашия личен уебсайт. В тази статия ще покажем кратки упътвания, за да знаете как да разрешите проблема с това съобщение.
Примерна визуализация на проблема с некоректното зареждане на Google Карти
Най-вероятно вече сте виждали на доста места изкачащ прозорец, който ви подканя да дадете съгласие за изпращане на известия. Съществуват такива, които искат вашия email адрес и имена, като целта е да се изпращат интересни съобщения по електронната поща. От сравнително скоро е на разположение и друго средство, чрез което можете да комуникирате с вашата аудитория. Това са Push нотификациите.
Какво представляват Push известията
Когато посетите определен сайт или онлайн магазин, възможно е да се покаже следното съобщение:
Ако ползвате мобилно устройство, известието ще бъде още по-интуитивно и неангажиращо:
Давайки съгласието си, потенциалните клиенти се добавят в списък, на които можете да изпращате специални съобщения. За разлика от другите методи на комуникацията, в голяма степен е сигурно, че изпратеното известие ще достигне до абониралия се. Email адресът е доста лично пространство и този канал е безспорно един от най-печелившите. Струва си да се обърне достатъчно внимание и на push известията.
Ето как се визуализират те на различните устройства:
Колко често хората се абонират
Както можете да прецените, този тип свързаване с абонатите, е доста личен и ангажиращ. Ако записалият се е ползвал мобилно устройство, то известието би се показало на екрана на смартфона няколко минути след пускането му от ваша страна. Ако посланието, което се опитвате да предадете е достатъчно интригуващо, ефектът трябва да е много добър.
Нашите наблюдения показват, че между 3 до 7 % от посетителите на сайт с имплементирана такава функционалност – влизат в списъците. Съответно, това е добър процент потребители, до които можете да стигнете обратно, дори след като са напуснали сайта ви.
Имат ли ефект
Най-важното от всичко е резултатът. При кампания от този тип, тествахме изпращане до сравнително малък брой абонати.
Статистиката е събрана 2 дни след изпращане на известието в браузера. Половината от записалите се са получили съобщението, като близо една четвърт от тях са отворили рекламното послание. Трябва да се отчете и нишата в която е вашия уебсайт или онлайн магазин, както и това колко е интригуващо посланието. Все пак, може да се каже, че това е един допълнителен начин за достигане до целевата аудитория.
За повече информация как точно да имплементирате съвсем безплатно такава функционалност, свържете се с нас през контактната форма.
AdWords реклама – Можем ли сами?
5/5(8 votes )
AdWords е продукт на Google Inc, както може би вече знаете. Благодарение на търсачката Google, както и на AdSense, рекламодателите могат да се радват на изключително успешна реклама. Всичко върви изключително лесно и бързо до момента на пускането на рекламата. Тогава си задаваме онези десетки въпроси от типа на „Това така ли е?“, „Това ли е моята рекламна мрежа?“, „Този рекламен банер хубав ли е?“ и още куп производни. В тази статия ще разберете какво е най-важното нещо, което трябва да направите при реклама в AdWords. Да започваме!
В днешно време, няма нужда да питаме дали мобилният трафик е важен, това е повече от ясно. Въпросът вече е насочен към интерпретиране на статистиката, за да се разбере поведението на потребителите при използването на различни видове мобилни устройства, както и техните предпочитания.
Ще разгледаме основни показатели за потребителското поведение от мобилни устройства и като цяло значимостта на мобилния трафик. За по – голяма яснота сме разделили различните аспекти на темата:
Време, прекарано на мобилни устройства;
Процент на потребителите, притежаващи мобилни устройства;
Какъв е процентът на посещенията от преносими устройства, съпоставен с трафикът от настолни компютри;
Процент на конверсии от мобилни устройства в онлайн магазини;
В тази статия ще опишем възможността за добавяне или премахване ръчно на страница от индекса на Google. Ще разгледаме добавянето в Google, както на нов сайт, така и на конкретни страници от вече индексиран уебсайт. Премахването на страници също е изключително важно, понеже в практиката се случва Google да индексира страници, които не желаем да са сред резултатите от търсене.
За да добавяме и премахваме страници от Google, трябва да използваме Google Search Console (Google Webmaster Tools). Това е единственият инструмент, който ни е необходим, за да извършваме тези действия. В него също така, може да видим още много ценна информация, свързана с нашия уеб сайт, да добавим sitemap, да следим за грешки при обхождането и др.