Статии за Онлайн реклама

Push нотификации

push нотификацииНай-вероятно вече сте виждали на доста места изкачащ прозорец, който ви подканя да дадете съгласие за изпращане на известия. Съществуват такива, които искат вашия email адрес и имена, като целта е да се изпращат интересни съобщения по електронната поща. От сравнително скоро е на разположение и друго средство, чрез което можете да комуникирате с вашата аудитория. Това са Push нотификациите.

Какво представляват Push известията

Когато посетите определен сайт или онлайн магазин, възможно е да се покаже следното съобщение:

пример за push нотификация

Ако ползвате мобилно устройство, известието ще бъде още по-интуитивно и неангажиращо:

push нотификация през мобилно устройство

Давайки съгласието си, потенциалните клиенти се добавят в списък, на които можете да изпращате специални съобщения. За разлика от другите методи на комуникацията, в голяма степен е сигурно, че изпратеното известие ще достигне до абониралия се. Email адресът е доста лично пространство и този канал е безспорно един от най-печелившите. Струва си да се обърне достатъчно внимание и на push известията.

Ето как се визуализират те на различните устройства:

показване на push известие

Колко често хората се абонират

Както можете да прецените, този тип свързаване с абонатите, е доста личен и ангажиращ. Ако записалият се е ползвал мобилно устройство, то известието би се показало на екрана на смартфона няколко минути след пускането му от ваша страна. Ако посланието, което се опитвате да предадете е достатъчно интригуващо, ефектът трябва да е много добър.

Нашите наблюдения показват, че между 3 до 7 % от посетителите на сайт с имплементирана такава функционалност – влизат в списъците. Съответно, това е добър процент потребители, до които можете да стигнете обратно, дори след като са напуснали сайта ви.

Имат ли ефект

Най-важното от всичко е резултатът. При кампания от този тип, тествахме изпращане до сравнително малък брой абонати.

статистика на push нотификации

Статистиката е събрана 2 дни след изпращане на известието в браузера. Половината от записалите се са получили съобщението, като близо една четвърт от тях са отворили рекламното послание. Трябва да се отчете и нишата в която е вашия уебсайт или онлайн магазин, както и това колко е интригуващо посланието. Все пак, може да се каже, че това е един допълнителен начин за достигане до целевата аудитория.

За повече информация как точно да имплементирате съвсем безплатно такава функционалност, свържете се с нас през контактната форма.


AdWords реклама – Можем ли сами?

AdWords реклама – Можем ли сами?AdWords е продукт на Google Inc, както може би вече знаете. Благодарение на търсачката Google, както и на AdSense, рекламодателите могат да се радват на изключително успешна реклама. Всичко върви изключително лесно и бързо до момента на пускането на рекламата. Тогава си задаваме онези десетки въпроси от типа на „Това така ли е?“, „Това ли е моята рекламна мрежа?“, „Този рекламен банер хубав ли е?“ и още куп производни. В тази статия ще разберете какво е най-важното нещо, което трябва да направите при реклама в AdWords. Да започваме!

Прочети още

Значимост на мобилния трафик

значимост на мобилния трафикВ днешно време, няма нужда да питаме дали мобилният трафик е важен, това е повече от ясно. Въпросът вече е насочен към интерпретиране на статистиката, за да се разбере поведението на потребителите при използването на различни видове мобилни устройства, както и техните предпочитания.

Ще разгледаме основни показатели за потребителското поведение от мобилни устройства и като цяло значимостта на мобилния трафик. За по – голяма яснота сме разделили различните аспекти на темата:

  • Време, прекарано на мобилни устройства;
  • Процент на потребителите, притежаващи мобилни устройства;
  • Какъв е процентът на посещенията от преносими устройства, съпоставен с трафикът от настолни компютри;
  • Процент на конверсии от мобилни устройства в онлайн магазини;
  • Mобилните приложения срещу мобилния сайт;
  • Колко важни са мобилните реклами.
Прочети още

Как се добавят или премахват страници в Google

как се добавя или премахва страница в GoogleВ тази статия ще опишем възможността за добавяне или премахване ръчно на страница от индекса на Google. Ще разгледаме добавянето в Google, както на нов сайт, така и на конкретни страници от вече индексиран уебсайт. Премахването на страници също е изключително важно, понеже в практиката се случва Google да индексира страници, които не желаем да са сред резултатите от търсене.

За да добавяме и премахваме страници от Google, трябва да използваме Google Search Console (Google Webmaster Tools). Това е единственият инструмент, който ни е необходим, за да извършваме тези действия. В него също така, може да видим още много ценна информация, свързана с нашия уеб сайт, да добавим sitemap, да следим за грешки при обхождането и др.

Прочети още

Google Analytics проследяване, чрез Google Tag Manager

Направихме общ преглед на Google Tag Manager в предна статия. Сега е време да покажем как се настройва Google Analytics проследяване, чрез Google Tag Manager. Имплементирането на подобен тип проследяване няма да подобри веднага скоростта на зареждане на сайта, но е отправна точка към настройката на различни проследяващи маркери на нашата уеб страница. Иначе казано, трябва да започнете от Google Analytics тага и да продължите да надграждате с различни маркери за следене на значими за вас действия, извършени от потребителите.

Прочети още

Как да пишем качествени текстове

качествени текстовеАко искате да се показвате по – напред в органичните резултатите, трябва да обърнете внимание на много фактори. Безспорно, един от най – важните са текстовете. В тази статия ще дадем някои съвети за писане на качествено съдържание. Ако спазите тези насоки, почти сигурно е, че след определен период от време – вашите текстове ще започнат да се показват напред в резултатите на Google.

Уникалност на текст

Вашият текст трябва да бъде уникален. Вземането на чуждо съдържание и поставянето на вашия сайт е нещо, което трябва всячески да избягвате. Крадените текстове не само, че няма да повишат класирането, а може да имат неблагоприятен ефект. Затова, създавайте текстовото съдържание сами. Четете информация от чуждестранни сайтове, образовайте се повече по темата, но го направете сами. По този начин ще направите една от първите крачки към доброто класиране. Търсачките търсят полезни текстове и съдържание. Ако текстът, който сте поставили на вашия уеб сайт, съществува на още 2 – 3 места, каква полезност може да носи той?

Прочети още

Настройка на цели в Google Analytics

Google Analytics е мощен инструмент за следене на резултатите от вашите рекламни кампании, както и на цялостното представяне на вашия сайт. Можете да наблюдавате огромен брой метрики и показатели. Едно от нещата, които със сигурност трябва да проследявате са целите. Това са предварително зададени от вас събития, които означавате, като значими. Изпълнението на тези цели всъщност трябва да отразява реална или косвена полза за вашия бизнес.

Прочети още

Видео реклама в YouTube

видео реклама в youtubeYouTube.com е най – посещавания сайт за видео споделяне в света. В България се нарежда на трето място по посещаемост, като на първите места са Facebook и Google. В последните месеци и години се забелязва значителен ръст на гледанията на видео съдържание, като това прави YouTube едно от най – любимите места на съвременния потребител. Но как може да се възползваме от тази тенденция?

Прочети още

Google Tag Manager – Общ преглед

Какво е Google Tag Manager

Google Tag Manager е система за управление на маркери, която ви позволява бързо и лесно да се добавяте различни тагове и кодови фрагменти на вашия уебсайт или мобилно приложение. Например може да имплементирате елементи, предназначени за анализ на трафика, както и за проследяване на реализациите. С Google Tag Manager добавяте един кодов фрагмент, вместо да редактирате целия код на сайта си за всяка външна услуга. Това намалява грешките и помага в много голяма степен за леснотата при следене на резултатите.

Прочети още

Реклама на хотел в Google

Как да създадете ефективна реклама за вашия хотел в Google?

Реклама на хотел в Google AdwordsТова е един често задаван въпрос. Решихме в тази статия да дадем базови насоки и съвети за създаването на успешна Google AdWords кампания за популяризиране на хотел. Тази информация няма да ви направи AdWords специалисти, но ще ви помогне да разберете кои са основните методи, които да използвате. За най – добър ефект на кампанията и висока възвръщаемост на инвестициите, обърнете се към сертифициран Google специалист.

Прочети още