Статии за Онлайн реклама

Защо не винаги е добре да се ползват готови шаблони?

Не винаги чист код


Темплейтите се правят различни хора, с различна степен на компетентност. А това означава, че не всички шаблони могат да бъдат качествени. С инсталирането на безплатен шаблон, рискувате да получите код с неясна структура и качество във вашия сайт. Разбира се, има много качествени и безплатни теми, но трябва да вземете решението много внимателно.

объркан, спагети код

HTML трябва да бъде валиден, да няма да има грешки и отговарят на официален стандартите на W3C.

Прочети още

7 безплатни и добри теми за WordPress

Безплатни теми за WordPress

Често се налага да намерим добра тема за WordPress, която да е напълно безплатна и свободна за ползване. Разглеждайки всички предложения, които са налични на пазара, често може да загубим ориентация – коя тема би ни свършила работа.

В тази статия ще посочим 7 безплатни теми за WordPress, които можете да изпробвате още днес. Някои от тях притежават и платени версии, но със сигурност може да свършите по-голямата част от задачата си, чрез безплатния еквивалент.

Списък с безплатни теми за WordPress:

Разгледайте и нашия курс за изработка на сайт с WordPress, където ще може да разгледате много полезни материали и видеа, свързани с най-популярната платформа за създаване на уеб страници.


Онлайн магазин с Django Oscar

Oscar е допълнителен модул за електронна търговия към Django, предназначена за изграждане на големи сайтове. Той е структуриран така, че всяка част от основната функционалност може да бъде персонализирана, за да отговаря на нуждите на проекта. Това позволява да се борави с широк спектър от изисквания за електронна търговия, от широкомащабни B2C сайтове до сложни B2B сайтове, богати на специфична за дадена област бизнес логика.

Bootstrap темплейт и Django Oscar

Предимства на онлайн магазин изграден с Oscar

  • разширяеми функционалности и обекти – всеки клас може да бъде заменен или разширен. Това е основната характеристика, която позволява всеки проект да бъде точно персонализиран и да отговаря максимално на нуждите на вашите бизнес операции;
  • добре проектиран набор от модели, изградени въз основа на опита на много проекти за електронна търговия, както големи, така и по-малки;
  • обширна документация, която може да помогне в случай на проблем.

Проблеми, които Django Oscar решава

Това е custom платформа за онлайн магазин, която може да реши специфични ситуации, които стандартните CMS платформи не могат.

Пример:

  • поръчка, която позволява плащането на една заявка с 9 различни метода на онлайн разплащания;
  • търговски представители, които могат да правят поръчки от името на своите клиенти, като използват разпределени бюджети, управлявани в рамките на системата;
  • обработка на големи каталози с продукти (например 15 милиона);
  • усъвършенствани правила за контрол на достъпа, които регулират кои клиенти могат да виждат дадени продукти;
  • подобрени възможности за API обмен.

Линк към официалната документация може да откриете тук.

Изпратете запитване през контактната форма, за да разберете още за възможностите за изработка на онлайн магазин с Django Oscar.


Тази страница не може да зареди Google Карти правилно

This page can’t load Google Maps correctly

Най-вероятнo сте попадали на карти, които изглежда не се визуализират коректно. Това може да бъде случаен сайт, а може дори да се е случило във вашия личен уебсайт. В тази статия ще покажем кратки упътвания, за да знаете как да разрешите проблема с това съобщение.

Примерна визуализация на проблема с некоректното зареждане на Google Карти

Google Cloud Platform

Google Cloud Platform е услуга на Google, която позволява да ползвате различни API-та и функционалности, поддържани от Google. За голяма част от продуктите вече е необходим API ключ и Картите са много добър пример за това.

За да ползвате Google карти – трябва да имате регистрация и API key от Google Cloud Platform. За щастие – това е сравнително лесно за изпълнение, но в определени ситуации – може да доведе до таксуване за ползването на картите. На кратко – ползването на Google Maps може да се таксува и вече не е безплатно.

Създаване на ключ за Google Maps

Най-напред трябва да имате регистрация в Google и да преминете няколко стъпки по активация на клауда.

Препоръчително е да се въведе метод за плащане още от самото начало, понеже в процеса на активация на услугите – той ще е задължителен. Нужно е да въвете кредитна или дебитна карта, която не е виртуална.

Въвеждане на метод за плащане в Google Cloud Platform

Добрата новина е, че към настоящия момент, Google предоставят 300 USD за ползване и тестване на функционалностите. Това на практика означава, че може да се възползвате от картите още доста време безплатно.

Google Cloud с активиран промо период.

Създаване на проект

Трябва да създадете проект към който да асоциирате определени функционалности.

Създаване на нов проект в Google Cloud Platform

След като проектът е създаден е нужно да активирате методи за плащане (който създадохме малко по-рано). Изберете новия проект, за да се активират в последствие новите API-та.

Създаден и избран проект

От бутона „Go to APIs overview“ може да видите активираните функции на ниво проект. За да работят картите и да получите API ключ е нужно да бъде активиранo Maps JavaScript API.

Maps JavaScript API в действие

След като отворите страницата на Maps JavaScript API ще откриете бутона за включване/изключване, както и връзка към „Credentials“, от където да генерирате ключ.

Credentials за Maps JS API
Създаване на нов ключ

Създайте нов ключ, като е препоръчително да ограничите от къде може да се извиква. Това се прави, за да бъдете сигурни, че ключът ще се ползва само от вашия сайт.

След това – ползвайте вашия ключ, като го добавите в зареждащия код на Google карти по следния начин:

Ползване на API ключа

Надяваме се, че статията е била полезна. Ако изпитвате затруднения с настройката – може да се свържете с нас през контактната форма.


Промо код СуперХостинг

промо код superhostingКачественият хостинг е от изключително важно значение за правилното функциониране на вашия онлайн бизнес. Един от доказалите се провайдери в областта е компанията Суперхостинг, която генерира специално за блога ни ПРОМО-код. А вие като наш посетител и читател можете да се възползвате от него напълно безплатно!

Защо от Суперхостинг?

Представяме Ви една доста бързо развиващата се хостинг компания в България, предлагаща не просто обикновени услуги от рода на регистрация на домейн име и сървърно пространство за качването на вашия сайт. Тя постоянно работи в посока подобряване защитата на сайтовете, адекватното клиентско обслужване, предлагане на облачни услуги, отваряне на онлайн магазин, регистрация в търсачки и какво ли още не.

Прочети още

Push нотификации

push нотификацииНай-вероятно вече сте виждали на доста места изкачащ прозорец, който ви подканя да дадете съгласие за изпращане на известия. Съществуват такива, които искат вашия email адрес и имена, като целта е да се изпращат интересни съобщения по електронната поща. От сравнително скоро е на разположение и друго средство, чрез което можете да комуникирате с вашата аудитория. Това са Push нотификациите.

Какво представляват Push известията

Когато посетите определен сайт или онлайн магазин, възможно е да се покаже следното съобщение:

пример за push нотификация

Ако ползвате мобилно устройство, известието ще бъде още по-интуитивно и неангажиращо:

push нотификация през мобилно устройство

Давайки съгласието си, потенциалните клиенти се добавят в списък, на които можете да изпращате специални съобщения. За разлика от другите методи на комуникацията, в голяма степен е сигурно, че изпратеното известие ще достигне до абониралия се. Email адресът е доста лично пространство и този канал е безспорно един от най-печелившите. Струва си да се обърне достатъчно внимание и на push известията.

Ето как се визуализират те на различните устройства:

показване на push известие

Колко често хората се абонират

Както можете да прецените, този тип свързаване с абонатите, е доста личен и ангажиращ. Ако записалият се е ползвал мобилно устройство, то известието би се показало на екрана на смартфона няколко минути след пускането му от ваша страна. Ако посланието, което се опитвате да предадете е достатъчно интригуващо, ефектът трябва да е много добър.

Нашите наблюдения показват, че между 3 до 7 % от посетителите на сайт с имплементирана такава функционалност – влизат в списъците. Съответно, това е добър процент потребители, до които можете да стигнете обратно, дори след като са напуснали сайта ви.

Имат ли ефект

Най-важното от всичко е резултатът. При кампания от този тип, тествахме изпращане до сравнително малък брой абонати.

статистика на push нотификации

Статистиката е събрана 2 дни след изпращане на известието в браузера. Половината от записалите се са получили съобщението, като близо една четвърт от тях са отворили рекламното послание. Трябва да се отчете и нишата в която е вашия уебсайт или онлайн магазин, както и това колко е интригуващо посланието. Все пак, може да се каже, че това е един допълнителен начин за достигане до целевата аудитория.

За повече информация как точно да имплементирате съвсем безплатно такава функционалност, свържете се с нас през контактната форма.


AdWords реклама – Можем ли сами?

AdWords реклама – Можем ли сами?AdWords е продукт на Google Inc, както може би вече знаете. Благодарение на търсачката Google, както и на AdSense, рекламодателите могат да се радват на изключително успешна реклама. Всичко върви изключително лесно и бързо до момента на пускането на рекламата. Тогава си задаваме онези десетки въпроси от типа на „Това така ли е?“, „Това ли е моята рекламна мрежа?“, „Този рекламен банер хубав ли е?“ и още куп производни. В тази статия ще разберете какво е най-важното нещо, което трябва да направите при реклама в AdWords. Да започваме!

Прочети още

Значимост на мобилния трафик

значимост на мобилния трафикВ днешно време, няма нужда да питаме дали мобилният трафик е важен, това е повече от ясно. Въпросът вече е насочен към интерпретиране на статистиката, за да се разбере поведението на потребителите при използването на различни видове мобилни устройства, както и техните предпочитания.

Ще разгледаме основни показатели за потребителското поведение от мобилни устройства и като цяло значимостта на мобилния трафик. За по – голяма яснота сме разделили различните аспекти на темата:

  • Време, прекарано на мобилни устройства;
  • Процент на потребителите, притежаващи мобилни устройства;
  • Какъв е процентът на посещенията от преносими устройства, съпоставен с трафикът от настолни компютри;
  • Процент на конверсии от мобилни устройства в онлайн магазини;
  • Mобилните приложения срещу мобилния сайт;
  • Колко важни са мобилните реклами.
Прочети още

Как се добавят или премахват страници в Google

как се добавя или премахва страница в GoogleВ тази статия ще опишем възможността за добавяне или премахване ръчно на страница от индекса на Google. Ще разгледаме добавянето в Google, както на нов сайт, така и на конкретни страници от вече индексиран уебсайт. Премахването на страници също е изключително важно, понеже в практиката се случва Google да индексира страници, които не желаем да са сред резултатите от търсене.

За да добавяме и премахваме страници от Google, трябва да използваме Google Search Console (Google Webmaster Tools). Това е единственият инструмент, който ни е необходим, за да извършваме тези действия. В него също така, може да видим още много ценна информация, свързана с нашия уеб сайт, да добавим sitemap, да следим за грешки при обхождането и др.

Прочети още

Google Analytics проследяване, чрез Google Tag Manager

Направихме общ преглед на Google Tag Manager в предна статия. Сега е време да покажем как се настройва Google Analytics проследяване, чрез Google Tag Manager. Имплементирането на подобен тип проследяване няма да подобри веднага скоростта на зареждане на сайта, но е отправна точка към настройката на различни проследяващи маркери на нашата уеб страница. Иначе казано, трябва да започнете от Google Analytics тага и да продължите да надграждате с различни маркери за следене на значими за вас действия, извършени от потребителите.

Прочети още

Полезна информация и съдържание, което е свързано с онлайн рекламата и начините за популяризиране на сайт или онлайн магазин.