Статии за Онлайн реклама

Онлайн магазин с Django Oscar

Oscar е допълнителен модул за електронна търговия към Django, предназначена за изграждане на големи сайтове. Той е структуриран така, че всяка част от основната функционалност може да бъде персонализирана, за да отговаря на нуждите на проекта. Това позволява да се борави с широк спектър от изисквания за електронна търговия, от широкомащабни B2C сайтове до сложни B2B сайтове, богати на специфична за дадена област бизнес логика.

Bootstrap темплейт и Django Oscar

Предимства на онлайн магазин изграден с Oscar

  • разширяеми функционалности и обекти – всеки клас може да бъде заменен или разширен. Това е основната характеристика, която позволява всеки проект да бъде точно персонализиран и да отговаря максимално на нуждите на вашите бизнес операции;
  • добре проектиран набор от модели, изградени въз основа на опита на много проекти за електронна търговия, както големи, така и по-малки;
  • обширна документация, която може да помогне в случай на проблем.

Проблеми, които Django Oscar решава

Това е custom платформа за онлайн магазин, която може да реши специфични ситуации, които стандартните CMS платформи не могат.

Пример:

  • поръчка, която позволява плащането на една заявка с 9 различни метода на онлайн разплащания;
  • търговски представители, които могат да правят поръчки от името на своите клиенти, като използват разпределени бюджети, управлявани в рамките на системата;
  • обработка на големи каталози с продукти (например 15 милиона);
  • усъвършенствани правила за контрол на достъпа, които регулират кои клиенти могат да виждат дадени продукти;
  • подобрени възможности за API обмен.

Линк към официалната документация може да откриете тук.

Изпратете запитване през контактната форма, за да разберете още за възможностите за изработка на онлайн магазин с Django Oscar.


Тази страница не може да зареди Google Карти правилно

This page can’t load Google Maps correctly

Най-вероятнo сте попадали на карти, които изглежда не се визуализират коректно. Това може да бъде случаен сайт, а може дори да се е случило във вашия личен уебсайт. В тази статия ще покажем кратки упътвания, за да знаете как да разрешите проблема с това съобщение.

Примерна визуализация на проблема с некоректното зареждане на Google Карти

Google Cloud Platform

Google Cloud Platform е услуга на Google, която позволява да ползвате различни API-та и функционалности, поддържани от Google. За голяма част от продуктите вече е необходим API ключ и Картите са много добър пример за това.

За да ползвате Google карти – трябва да имате регистрация и API key от Google Cloud Platform. За щастие – това е сравнително лесно за изпълнение, но в определени ситуации – може да доведе до таксуване за ползването на картите. На кратко – ползването на Google Maps може да се таксува и вече не е безплатно.

Създаване на ключ за Google Maps

Най-напред трябва да имате регистрация в Google и да преминете няколко стъпки по активация на клауда.

Препоръчително е да се въведе метод за плащане още от самото начало, понеже в процеса на активация на услугите – той ще е задължителен. Нужно е да въвете кредитна или дебитна карта, която не е виртуална.

Въвеждане на метод за плащане в Google Cloud Platform

Добрата новина е, че към настоящия момент, Google предоставят 300 USD за ползване и тестване на функционалностите. Това на практика означава, че може да се възползвате от картите още доста време безплатно.

Google Cloud с активиран промо период.

Създаване на проект

Трябва да създадете проект към който да асоциирате определени функционалности.

Създаване на нов проект в Google Cloud Platform

След като проектът е създаден е нужно да активирате методи за плащане (който създадохме малко по-рано). Изберете новия проект, за да се активират в последствие новите API-та.

Създаден и избран проект

От бутона „Go to APIs overview“ може да видите активираните функции на ниво проект. За да работят картите и да получите API ключ е нужно да бъде активиранo Maps JavaScript API.

Maps JavaScript API в действие

След като отворите страницата на Maps JavaScript API ще откриете бутона за включване/изключване, както и връзка към „Credentials“, от където да генерирате ключ.

Credentials за Maps JS API
Създаване на нов ключ

Създайте нов ключ, като е препоръчително да ограничите от къде може да се извиква. Това се прави, за да бъдете сигурни, че ключът ще се ползва само от вашия сайт.

След това – ползвайте вашия ключ, като го добавите в зареждащия код на Google карти по следния начин:

Ползване на API ключа

Надяваме се, че статията е била полезна. Ако изпитвате затруднения с настройката – може да се свържете с нас през контактната форма.


Промо код СуперХостинг

промо код superhostingКачественият хостинг е от изключително важно значение за правилното функциониране на вашия онлайн бизнес. Един от доказалите се провайдери в областта е компанията Суперхостинг, която генерира специално за блога ни ПРОМО-код. А вие като наш посетител и читател можете да се възползвате от него напълно безплатно!

Защо от Суперхостинг?

Представяме Ви една доста бързо развиващата се хостинг компания в България, предлагаща не просто обикновени услуги от рода на регистрация на домейн име и сървърно пространство за качването на вашия сайт. Тя постоянно работи в посока подобряване защитата на сайтовете, адекватното клиентско обслужване, предлагане на облачни услуги, отваряне на онлайн магазин, регистрация в търсачки и какво ли още не.

Прочети още

Push нотификации

push нотификацииНай-вероятно вече сте виждали на доста места изкачащ прозорец, който ви подканя да дадете съгласие за изпращане на известия. Съществуват такива, които искат вашия email адрес и имена, като целта е да се изпращат интересни съобщения по електронната поща. От сравнително скоро е на разположение и друго средство, чрез което можете да комуникирате с вашата аудитория. Това са Push нотификациите.

Какво представляват Push известията

Когато посетите определен сайт или онлайн магазин, възможно е да се покаже следното съобщение:

пример за push нотификация

Ако ползвате мобилно устройство, известието ще бъде още по-интуитивно и неангажиращо:

push нотификация през мобилно устройство

Давайки съгласието си, потенциалните клиенти се добавят в списък, на които можете да изпращате специални съобщения. За разлика от другите методи на комуникацията, в голяма степен е сигурно, че изпратеното известие ще достигне до абониралия се. Email адресът е доста лично пространство и този канал е безспорно един от най-печелившите. Струва си да се обърне достатъчно внимание и на push известията.

Ето как се визуализират те на различните устройства:

показване на push известие

Колко често хората се абонират

Както можете да прецените, този тип свързаване с абонатите, е доста личен и ангажиращ. Ако записалият се е ползвал мобилно устройство, то известието би се показало на екрана на смартфона няколко минути след пускането му от ваша страна. Ако посланието, което се опитвате да предадете е достатъчно интригуващо, ефектът трябва да е много добър.

Нашите наблюдения показват, че между 3 до 7 % от посетителите на сайт с имплементирана такава функционалност – влизат в списъците. Съответно, това е добър процент потребители, до които можете да стигнете обратно, дори след като са напуснали сайта ви.

Имат ли ефект

Най-важното от всичко е резултатът. При кампания от този тип, тествахме изпращане до сравнително малък брой абонати.

статистика на push нотификации

Статистиката е събрана 2 дни след изпращане на известието в браузера. Половината от записалите се са получили съобщението, като близо една четвърт от тях са отворили рекламното послание. Трябва да се отчете и нишата в която е вашия уебсайт или онлайн магазин, както и това колко е интригуващо посланието. Все пак, може да се каже, че това е един допълнителен начин за достигане до целевата аудитория.

За повече информация как точно да имплементирате съвсем безплатно такава функционалност, свържете се с нас през контактната форма.


AdWords реклама – Можем ли сами?

AdWords реклама – Можем ли сами?AdWords е продукт на Google Inc, както може би вече знаете. Благодарение на търсачката Google, както и на AdSense, рекламодателите могат да се радват на изключително успешна реклама. Всичко върви изключително лесно и бързо до момента на пускането на рекламата. Тогава си задаваме онези десетки въпроси от типа на „Това така ли е?“, „Това ли е моята рекламна мрежа?“, „Този рекламен банер хубав ли е?“ и още куп производни. В тази статия ще разберете какво е най-важното нещо, което трябва да направите при реклама в AdWords. Да започваме!

Прочети още

Значимост на мобилния трафик

значимост на мобилния трафикВ днешно време, няма нужда да питаме дали мобилният трафик е важен, това е повече от ясно. Въпросът вече е насочен към интерпретиране на статистиката, за да се разбере поведението на потребителите при използването на различни видове мобилни устройства, както и техните предпочитания.

Ще разгледаме основни показатели за потребителското поведение от мобилни устройства и като цяло значимостта на мобилния трафик. За по – голяма яснота сме разделили различните аспекти на темата:

  • Време, прекарано на мобилни устройства;
  • Процент на потребителите, притежаващи мобилни устройства;
  • Какъв е процентът на посещенията от преносими устройства, съпоставен с трафикът от настолни компютри;
  • Процент на конверсии от мобилни устройства в онлайн магазини;
  • Mобилните приложения срещу мобилния сайт;
  • Колко важни са мобилните реклами.
Прочети още

Как се добавят или премахват страници в Google

как се добавя или премахва страница в GoogleВ тази статия ще опишем възможността за добавяне или премахване ръчно на страница от индекса на Google. Ще разгледаме добавянето в Google, както на нов сайт, така и на конкретни страници от вече индексиран уебсайт. Премахването на страници също е изключително важно, понеже в практиката се случва Google да индексира страници, които не желаем да са сред резултатите от търсене.

За да добавяме и премахваме страници от Google, трябва да използваме Google Search Console (Google Webmaster Tools). Това е единственият инструмент, който ни е необходим, за да извършваме тези действия. В него също така, може да видим още много ценна информация, свързана с нашия уеб сайт, да добавим sitemap, да следим за грешки при обхождането и др.

Прочети още

Google Analytics проследяване, чрез Google Tag Manager

Направихме общ преглед на Google Tag Manager в предна статия. Сега е време да покажем как се настройва Google Analytics проследяване, чрез Google Tag Manager. Имплементирането на подобен тип проследяване няма да подобри веднага скоростта на зареждане на сайта, но е отправна точка към настройката на различни проследяващи маркери на нашата уеб страница. Иначе казано, трябва да започнете от Google Analytics тага и да продължите да надграждате с различни маркери за следене на значими за вас действия, извършени от потребителите.

Прочети още

Как да пишем качествени текстове

качествени текстовеАко искате да се показвате по – напред в органичните резултатите, трябва да обърнете внимание на много фактори. Безспорно, един от най – важните са текстовете. В тази статия ще дадем някои съвети за писане на качествено съдържание. Ако спазите тези насоки, почти сигурно е, че след определен период от време – вашите текстове ще започнат да се показват напред в резултатите на Google.

Уникалност на текст

Вашият текст трябва да бъде уникален. Вземането на чуждо съдържание и поставянето на вашия сайт е нещо, което трябва всячески да избягвате. Крадените текстове не само, че няма да повишат класирането, а може да имат неблагоприятен ефект. Затова, създавайте текстовото съдържание сами. Четете информация от чуждестранни сайтове, образовайте се повече по темата, но го направете сами. По този начин ще направите една от първите крачки към доброто класиране. Търсачките търсят полезни текстове и съдържание. Ако текстът, който сте поставили на вашия уеб сайт, съществува на още 2 – 3 места, каква полезност може да носи той?

Прочети още

Настройка на цели в Google Analytics

Google Analytics е мощен инструмент за следене на резултатите от вашите рекламни кампании, както и на цялостното представяне на вашия сайт. Можете да наблюдавате огромен брой метрики и показатели. Едно от нещата, които със сигурност трябва да проследявате са целите. Това са предварително зададени от вас събития, които означавате, като значими. Изпълнението на тези цели всъщност трябва да отразява реална или косвена полза за вашия бизнес.

Прочети още

Полезна информация и съдържание, което е свързано с онлайн рекламата и начините за популяризиране на сайт или онлайн магазин.