Статии за Онлайн реклама

Реклама на хотел в Google

Как да създадете ефективна реклама за вашия хотел в Google?

Реклама на хотел в Google AdwordsТова е един често задаван въпрос. Решихме в тази статия да дадем базови насоки и съвети за създаването на успешна Google AdWords кампания за популяризиране на хотел. Тази информация няма да ви направи AdWords специалисти, но ще ви помогне да разберете кои са основните методи, които да използвате. За най – добър ефект на кампанията и висока възвръщаемост на инвестициите, обърнете се към сертифициран Google специалист.

Прочети още

Accelerated Mobile Pages (AMP) и WordPress

Какво представляват Accelerated Mobile Pages?

Accelerated Mobile Pages (AMP) или „Ускорени мобилни страници“ е инициатива с отворен код. Тя се появява в следствие на необходимостта от подобряване на ползваемостта на интернет съдържание от мобилни устройства.

В днешно време, потребителите очакват онлайн съдържанието да се зарежда изключително бързо и да бъде лесно за изследване и разглеждане. На практика обаче, може да изминат няколко секунди, преди да се зареди информацията или тя дори да не се зареди изцяло, понеже потребителя вече е напуснал сайта.

Прочети още

Имейл автоматизация с GetResponse Automation Workflow

Ако желаете да извлечете най – голяма полза от списъка с абонати, които сте изградили към сайта си, добре е да изградите имейл автоматизация, спрямо реакциите на потребителите. Това може да стане лесно и интуитивно, чрез Automation Workflow на GetResponse. Ако правилно настроите автоматизацията, ще можете много лесно да следите действията на абонатите, както и да им предоставяте адекватно съдържание, спрямо техните реакции, като това всъщност е имейл автоматизация от най – високото ниво.

Прочети още

Фейсбук – социално влияние и възможности за реклама

Фейсбук (Facebook) e най – голямата и популярна онлайн социална мрежа, както всички знаем. Потребителите в тази мрежа се групират по разнообразни критерии: интереси, географско положение, настояща работа, учебни заведения и др. Официално Фейсбук е създаден на 4 февруари 2004 година, като не след дълго – популярността му започва да расте с невиждани темпове. Социалната мрежа е оценена на 100 милиарда долара.

Прочети още

Какво е UTM таг

UTM таг е чудесен начин да се видят и проследят резултатите от вашата маркетингова стратегия.

В днешно време, пред нас съществуват толкова много възможности за маркетинг и реклама, че човек дори не може да забележи всички от тях. Когато става въпрос за дигитален маркетинг, съществуват онлайн и офлайн кампании, като е изключително трудно да се види как точно отделните видове маркетинг работят за нашия сайт.

Прочети още

Възможности за реклама на уебсайт или електронен магазин

реклама на сайтКакви възможности за реклама на сайт има, ако решим да изразходим средства за популяризирането на нашата страница? Това е наболял въпрос, понеже всеки собственик на бизнес иска да максимизира резултатите от своята дейност и да привлича все повече клиенти. Ще направим разделение първо на типовете рекламни мрежи, а след това ще кажем по нещо за отделните канали, където може да рекламираме.

Прочети още

Полезна информация и съдържание, което е свързано с онлайн рекламата и начините за популяризиране на сайт или онлайн магазин.