Статии за SEO

Блог секция в OpenCart магазин

блог секция в OpenCart магазинOpenCart е в ТОП 3 на най-популярните и най-използваните системи за изграждане на онлайн магазини. Но тя си има един основен недостатък, който обаче може да се превърне във ваше скрито и специално оръжие за печалба пред другите магазини на същата система. И това е, че OpenCart няма вграден блог, а всички качествени модули за тази цел са платени. Ако се колебаете дали да взимате такъв, нашият съвет е – направете го, понеже наистина си заслужава. А защо?

Прочети още

Начална оптимизация на WordPress

начална оптимизация на wordpressWordPress е платформата, която е най-добре оптимизирана за търсачки. Поради тази причина няма да имате работа по системата, а по самия сайт. Тоест Вие ще трябва да оптимизирате индивидуалните неща за проекта си – например публикациите и страниците. А как става това? Ще разберете в статията.

Прочети още

Защо не съществува SEO с гаранции

seo с гаранцииИстината е, че никой не иска да хвърля ресурс за нещо с неясен резултат. Логично е всички да искаме сигурност и гаранции – просто човекът е устроен така. Но има някои неща, които няма как да бъдат сигурни. Това са онези ситуации, продукти и услуги, при които има трета страна, на която никоя от двете останали не може да влияе. Именно такава услуга е SEO. Разберете защо и как да се предпазите от измами и неизпълними обещания в следващите редове.

Прочети още

SEO техника небостъргач

SEO техника небостъргачТехниката, наречена „небостъргач“ нашумя изключително много в последно време. Да, тя не е нова – нея винаги си я е имало, но преди „пингвин“ и „панда“ ъпдейтите на Google ( или „теслите“, както някои хора ги наричат ) SEO можеше да се нарече най-кратко казано спам. Но след закриването на тази „златна мина“, вече всички видяха смисъла от полезното съдържание и тази тенденция ще се запази.

В какво се състои?

Всичко е по-лесно, отколкото изглежда. Единственото, което трябва да правите, е да:

Прочети още

Как се добавят или премахват страници в Google

как се добавя или премахва страница в GoogleВ тази статия ще опишем възможността за добавяне или премахване ръчно на страница от индекса на Google. Ще разгледаме добавянето в Google, както на нов сайт, така и на конкретни страници от вече индексиран уебсайт. Премахването на страници също е изключително важно, понеже в практиката се случва Google да индексира страници, които не желаем да са сред резултатите от търсене.

За да добавяме и премахваме страници от Google, трябва да използваме Google Search Console (Google Webmaster Tools). Това е единственият инструмент, който ни е необходим, за да извършваме тези действия. В него също така, може да видим още много ценна информация, свързана с нашия уеб сайт, да добавим sitemap, да следим за грешки при обхождането и др.

Прочети още

Как да пишем качествени текстове

качествени текстовеАко искате да се показвате по – напред в органичните резултатите, трябва да обърнете внимание на много фактори. Безспорно, един от най – важните са текстовете. В тази статия ще дадем някои съвети за писане на качествено съдържание. Ако спазите тези насоки, почти сигурно е, че след определен период от време – вашите текстове ще започнат да се показват напред в резултатите на Google.

Уникалност на текст

Вашият текст трябва да бъде уникален. Вземането на чуждо съдържание и поставянето на вашия сайт е нещо, което трябва всячески да избягвате. Крадените текстове не само, че няма да повишат класирането, а може да имат неблагоприятен ефект. Затова, създавайте текстовото съдържание сами. Четете информация от чуждестранни сайтове, образовайте се повече по темата, но го направете сами. По този начин ще направите една от първите крачки към доброто класиране. Търсачките търсят полезни текстове и съдържание. Ако текстът, който сте поставили на вашия уеб сайт, съществува на още 2 – 3 места, каква полезност може да носи той?

Прочети още

SEO на OpenCart

SEO на OpenCart

seo на opencartOpenCart е една от най – лесните и фунционални платформи за изграждане на онлайн магазин. Важно е да се знае, че системата по подразбиране не е оптимизирана за търсачки. Това налага ръчно да се погрижим за определени аспекти, свързани със SEO. В тази статия ще разгледаме някои конкретни съвети за подобряване на OpenCart онлайн магазин, както и някои по – общи, свързани като цяло с по – доброто класиране на сайт.

SEO модули-и за OpenCart

За да имате по – голям контрол върху различни настройки, може да използвате някои от готовите SEO модули за OpenCart. Разбира се, по – добър ефект ще постигнете ако имплементирате индивидуално решение, но това често е по – скъпо и трудно, особено ако сами изграждате своя онлайн магазин.

Прочети още

Настройка на цели в Google Analytics

Google Analytics е мощен инструмент за следене на резултатите от вашите рекламни кампании, както и на цялостното представяне на вашия сайт. Можете да наблюдавате огромен брой метрики и показатели. Едно от нещата, които със сигурност трябва да проследявате са целите. Това са предварително зададени от вас събития, които означавате, като значими. Изпълнението на тези цели всъщност трябва да отразява реална или косвена полза за вашия бизнес.

Прочети още

Google Tag Manager – Общ преглед

Какво е Google Tag Manager

Google Tag Manager е система за управление на маркери, която ви позволява бързо и лесно да се добавяте различни тагове и кодови фрагменти на вашия уебсайт или мобилно приложение. Например може да имплементирате елементи, предназначени за анализ на трафика, както и за проследяване на реализациите. С Google Tag Manager добавяте един кодов фрагмент, вместо да редактирате целия код на сайта си за всяка външна услуга. Това намалява грешките и помага в много голяма степен за леснотата при следене на резултатите.

Прочети още

Accelerated Mobile Pages (AMP) и WordPress

Какво представляват Accelerated Mobile Pages?

Accelerated Mobile Pages (AMP) или „Ускорени мобилни страници“ е инициатива с отворен код. Тя се появява в следствие на необходимостта от подобряване на ползваемостта на интернет съдържание от мобилни устройства.

В днешно време, потребителите очакват онлайн съдържанието да се зарежда изключително бързо и да бъде лесно за изследване и разглеждане. На практика обаче, може да изминат няколко секунди, преди да се зареди информацията или тя дори да не се зареди изцяло, понеже потребителя вече е напуснал сайта.

Прочети още