Истината е, че никой не иска да хвърля ресурс за нещо с неясен резултат. Логично е всички да искаме сигурност и гаранции – просто човекът е устроен така. Но има някои неща, които няма как да бъдат сигурни. Това са онези ситуации, продукти и услуги, при които има трета страна, на която никоя от двете останали не може да влияе. Именно такава услуга е SEO. Разберете защо и как да се предпазите от измами и неизпълними обещания в следващите редове.
- Google е монопол;
Да ви кажем, че ще „изкараме сайта Ви на първа позиция по най-конкурентната ключова дума за 3 месеца“ е все едно да ви казваме, че утре ще спечелите от лотарията. Може и да стане, но е твърде вероятно и да не се сдобиете с джакпота. Смехотворно е фирма, претендираща за сериозна да обещава такива неща – колкото и да е странно е пълно с такива. Най-важното, което трябва да запомните е, че е невъзможно да накараме търсачката да прави това, което искаме.
- Бягайте от хора, обещаващи ви такива неща;
Подобни „експерти“ могат да са всичко друго, но не и специалисти в света на SEO. Да, не могат да им се отрекат познанията в сферата на маркетинга, тъй като умело си играят с желанието за чувство за сигурност в клиентите. Освен тези гаранции, задължително ще има и блог, в който да ви убеждават, че в SEO трябва да има гаранции по логичен начин. Честно казано много от тези фирми буквално ви мамят, защото взимат възнаграждението и се покриват… а след това никой не може да ги намери. Пазете се!
Обещанията на оптимизаторите
Това, което бихме искали да допълним е, че оптимизаторите могат да обещаят, че ще дадат всичко от себе си. Задължително трябва да искате такава гаранция и съответно да следите за спазването й… поне до някаква степен. Задължително искайте и обяснение за това какво ще се прави по сайта – най-малкото, за да сте информирани. По-късно ще изберете, че не може без да го знаете.
Вижте още полезни и интересни статии от нашия SEO блог.