Magento 2 наскоро пусна най-новата си версия, която донесе много нови функции на собствениците на уеб магазини. Актуализацията донесе много полезни, особено за B2B ориентирани магазини. Magento 2.2 обаче включва значителен брой подобрения, които всички собственици на онлайн магазини ще оценят.
Ще разгледаме промените, които определено ще ви харесат, ако надстроите вашия онлайн магазин Magento 2.2:
- подобрена производителност;
- подобрена степен на сигурност;
- повишаване нивото на отчетност;
- подобрена електронна търговия за B2B;
- други актуализации.
Разработка на уебсайт на Magento 2.2
Ние създаваме висококачествени сайтове, които ще бъдат 100% готови да ви донесат печалба, да се заредите за секунди и да зарадвате клиентите. Разгледайте още за създаването на онлайн магазин с Magento или се свържете с нас през контактната форма.
Magento 2.2: подобрения в производителността
Подобряването на производителността и увеличаването на скоростта на сайта е много важен момент. Много купувачи ще напуснат вашия сайт, ако са ви нужни твърде много секунди, за да отворите продуктова карта или категория със стоки. Сред основните подобрения в работата са:
Подобрена система за кеширане
Magento 2.2 вече включва новите режими на Varnish Cache: “Grace” и “Saint”, които са инсталирани по подразбиране. В същото време те могат да бъдат деактивирани ръчно.
Varnish Cache е приложение, което ускорява HTTP процесите, за да ускори зареждането на страниците за посетителите на вашия сайт. Това се постига чрез съхраняване на уеб страници на сървъра на вашия уебсайт, а не на устройството на потребителя на посетителите. След като запазите в кеша на вашия сървър, страниците вече не е необходимо да се компилират и ще се показват на посетителите по-бързо.
Подобряване на процеса на индексиране
Magento 2.2 позволява на клиентите да разглеждат сайта и да правят покупки във вашия онлайн магазин, докато сайтът се индексира елементи от базата данни във фонов режим, без забавяния.
В същото време дългосрочните индекси вече се изпълняват на партиди, а не веднага. Това минимизира необходимата обработваща мощност за индексиране и подобрява производителността и използването на паметта на вашия уебсайт.
Magento 2.2: Подобряване на сигурността
Всеки път, когато Magento пуска актуализация, тя включва „отметки за сигурност“, които адресират пропуските в сигурността и намаляват рисковете. Magento 2.2 не се различава и освен това предоставя автоматични мерки за борба с измамите, за да помогне на потребителите си да продават продуктите си безопасно онлайн.
Общи подобрения в сигурността
За да се справи с потенциалните недостатъци на Magento, актуализация 2.2 премахва несериализирани обаждания (несериализирана функция в PHP) от код за адресиране на потенциални уязвимости. В допълнение, Magento е добавил алгоритъм за кеширане, за да защити по-добре информацията на своите потребители.
Предотвратяване на измами
Signifyd е услуга за защита от измами, създадена за електронни търговски онлайн магазини, която първоначално е била достъпна само с помощта на разширението.
Актуализацията на Magento 2.2 предлага Signifyd. Основните функции са автоматично попълване на поръчки и проверка за възможни измами, които автоматично отхвърлят всякакви измамни и фалшиви поръчки. Тя включва и застраховка за обратно плащане, която възстановява вашия онлайн магазин за загубени приходи, за да можете да продавате продукти с по-малък риск.
Magento 2.2: Подобрения в отчитането на уебсайтове
Усъвършенстването на системите за отчитане се изисква от много време, за което свидетелстват обширната библиотека от Magento разширения за отчети. Magento 2.2 вече има вградени разширени функции за отчитане, които са достъпни по подразбиране.
Подобрен панел за отчети
Magento 2.2 позволява на потребителите да виждат подробни отчети за всяка област от своя уебсайт. Данни за стоки и поръчки, статистика за трафика и активността на клиентите вече могат да се видят на 1 панел за отчитане.
Интеграция с Google Analytics
С Magento 2.2 можете директно да интегрирате данните от своя онлайн магазин в Google Analytics, за да подобрите допълнително възможностите за отчитане на вашия уебсайт, без да е необходимо да инсталирате допълнителни модули. Сред тези подобрения е възможността за задаване на по-конкретни показатели за проследяване и интегриране на Google Ads с вашия магазин.
Електронна търговия за B2B в Magento 2.2
Разширени инструменти за управление на акаунти
Инструмент за самообслужване на клиенти предоставя на B2B клиентите възможност да изискват и управляват своите фирмени акаунти. В същото време се предлагат разширени функции за продавачите на уеб магазини за по-добра класификация и организиране на информация за клиентите. Това включва възможността за импортиране и експортиране на списъци с клиенти, както и възможността да се назначават конкретни мениджъри на избрани акаунти.
Общи клиентски сметки и управление на каталога
Сега е възможно да има един акаунт за няколко потребители. Освен това вече можете да зададете ограничения за достъп до каталога или отделни продукти за различни потребителски групи.
Система за заявки на потребители
Подобно на предишната функция, потребителските заявки могат да бъдат реализирани само с инсталирането на разширение на трета страна. С пускането на Magento 2.2, управлението на заявките и потребителското изживяване ще дойде с Magento CMS по подразбиране.
Тези функции на Magento 2.2 позволяват на вашите B2B клиенти да задават въпроси, да съобщават за грешки или да пишат предложения директно от личния си акаунт. В специален панел ще бъде показана цялата история на кореспонденцията, докато заявките ще имат статуси и те могат да бъдат проследявани.
Други подобрения в Magento 2.2
В допълнение към горните подобрения е невъзможно да не се отбележат следното:
Платежна система. Към PayPal е добавен нов начин на плащане и плащане с кредитна карта – покупка на кредит. Сега можете да създадете своя собствена система за продажба на стоки на кредит или на вноски.
Подобряване на системата за управление на продуктите. Очаквса се да има лесна възможност за изпращането на магазинни продукти отвсякъде и възможността за прилагане на уникални правила за разпространение на стоки на всяко място за доставка.
Много голяма кошница. Кошницата на магазина е оптимизирана и вече може да изпълнява много големи поръчки. Например до 300 артикула в 1 ред.
Изпратете запитване през контактната форма, ако желаете оферта за изработка на онлайн магазин с Magento 2.2.