Статии за Facebook

Data Driven: как да вземате решения въз основа на данни

Какво представлява Data Driven подходът

Data Driven (буквално “задвижван от данни”) е подход за управление, основан на данни. Неговият основен постулат: решенията трябва да се вземат въз основа на анализ на цифрите, а не на интуицията и личния опит.
Data Driven се използва в различни области на бизнеса и науката. Ще разгледаме как се използва подходът в digital: маркетинг, дизайн и управление.

Прочети още


Google Shopping + Facebook Ads Winning Combination

Съчетанието от двата канала Google Ads и Facebook Ads рекламата могат да бъдат изключително ефективни за онлайн магазини. Всеки канал предлага множество ползи за бизнеса ви, ала “печелившото число” се крие в холистичния подход: умното им съчетаване. 

Прочети още

22 тенденции в дигиталния маркетинг през 2020

Маркетингът се е променил повече през последните пет години, отколкото през последните 50 години, а бързият напредък ни кара да се замислим и съставим списък с най-важните и значими тенденции през 2020.

Може да е имало време, когато може да не обръщате внимание на изкуствения интелект или визуалното търсене, като трикове от най-новия научно-фантастичен филм-блокбъстър, но това време отдавна е минало. Понастоящем AI (Artificial Intelligence) играе важна роля в дигиталния маркетинг и е неразделна част от повечето тенденции в този списък.

Прочети още

Какво е Google Optimize и A/B тестинг?

В тази статия ще разкажем малко повече за един интересен, но не толкова популярен все още инструмент на Google, а именно Google Optimize. Повечето от дигиталните маркетолози са чували или ползвали Google Tag Manager, но малцина са се докосвали до Google Optimize.

Но с няколко думи, с какво може да ни е полезен тази платформа за A/B тестове:

Прочети още

Продуктов feed за Facebook в OpenCart

opencart extension facebook feedДинамичният ремаркетинг се превърна в задължителна част от стратегията на търговците към повишаване на конверсиите и привличането на лоялни клиенти. Facebook, като една от най-големите платформи предлага подобна опция чрез специална секция. Възможна е интеграцията с разпространените платформи за онлайн магазини, като OpenCart и в тази статия ще говорим точно за това и за разработения от нас модул за динамичен продуктов feed.

Прочети още

Facebook Leads – генериране на потенциални клиенти

Привличането на потенциални клиенти е съществена част от успеха на почти всяка маркетингова кампания. От скоро Facebook предлага такава рекламна опция и в тази статия ще разкажем малко повече как се конфигурират реклами за привличане на потенциални клиенти във Facebook.

Как работи този вид реклама? Най – общо, това представлява популяризиране на примамливо съдържание, което, за да бъде отворено, трябва да се въведат определенни данни от потребителя. Например, това може да бъде рекламно послание за безплатно видео с конкретна тематика, а за да бъде видяно, ще е необходимо да се предоставят имена, email и телефон.

Прочети още

Фейсбук – социално влияние и възможности за реклама

Фейсбук (Facebook) e най – голямата и популярна онлайн социална мрежа, както всички знаем. Потребителите в тази мрежа се групират по разнообразни критерии: интереси, географско положение, настояща работа, учебни заведения и др. Официално Фейсбук е създаден на 4 февруари 2004 година, като не след дълго – популярността му започва да расте с невиждани темпове. Социалната мрежа е оценена на 100 милиарда долара.

Прочети още

Предимства на Facebook рекламата

предимства на facebook рекламатаКогато стане въпрос за реклама във Facebook, много хора са скептично настроени. Това е така, понеже голяма част от тях са пускали реклама в социалната мрежа и резултатите не ги удовлетворяват. Голям проблем се оказва неразбирането на този метод на реклама, а това води до грешно изхарчени средства.

Какво трябва да знаем, когато рекламираме във Facebook или просто поддържаме фирмената ни страница? Това е, че хората са там да се забавляват и общуват, а не да купуват. Докато Google рекламата се използва за намирането на нещо конкретно – влизаш в търсачката, пишеш определена дума и ти излизат резултати с това, което търсиш, то в социалните мрежи хората комуникират и разтоварват, като съответно не са настроени към търсене на продукт или услуга. Грешката на бизнесите е, че не се интересуват от живота и психологията на потребителите.

Прочети още

Полезни статии и информация, свързана с Facebook. В тази категория ще разлгедаме най – голямата социална мрежа.