Съчетанието от двата канала Google Ads и Facebook Ads рекламата могат да бъдат изключително ефективни за онлайн магазини. Всеки канал предлага множество ползи за бизнеса ви, ала “печелившото число” се крие в холистичния подход: умното им съчетаване.
Съчетанието от двата канала Google Ads и Facebook Ads рекламата могат да бъдат изключително ефективни за онлайн магазини. Всеки канал предлага множество ползи за бизнеса ви, ала “печелившото число” се крие в холистичния подход: умното им съчетаване.
Маркетингът се е променил повече през последните пет години, отколкото през последните 50 години, а бързият напредък ни кара да се замислим и съставим списък с най-важните и значими тенденции през 2020.
Може да е имало време, когато може да не обръщате внимание на изкуствения интелект или визуалното търсене, като трикове от най-новия научно-фантастичен филм-блокбъстър, но това време отдавна е минало. Понастоящем AI (Artificial Intelligence) играе важна роля в дигиталния маркетинг и е неразделна част от повечето тенденции в този списък.
В тази статия ще разкажем малко повече за един интересен, но не толкова популярен все още инструмент на Google, а именно Google Optimize. Повечето от дигиталните маркетолози са чували или ползвали Google Tag Manager, но малцина са се докосвали до Google Optimize.
Но с няколко думи, с какво може да ни е полезен тази платформа за A/B тестове:
Както вече разбрахме от предишните статии, Adwords рекламата е изключително ефективна и достъпна. С правилното таргетиране, подходящо избрания бюджет и заинтригуващия текст, може да постигнете чудеса!
Разбира се, винаги изникват въпросителни и съмнение. Правилно ли се справям с рекламата? Достатъчно ли е това, което правя? И най-вече – това ли е правилната реклама? Adwords предлага избор от два вида реклами. В тази статия ще разгледаме кой е по-добрият вариант.
В маркетинг сферата започват да се появяват все повече нови методи за реклама. Всички сме добре запознати с Google Adwords. Това е лидерът сред рекламните кампании. Въпреки това винаги има съмнение дали не съществува по-добър метод.
Можем да изтъкнем стотици причини, с които да ви докажем предимството на Google Adwords и много недостатъци на други кампании. За да улесним избора ви, ще разгледаме петте основни предимства на реклама с Google.
AdWords е продукт на Google Inc, както може би вече знаете. Благодарение на търсачката Google, както и на AdSense, рекламодателите могат да се радват на изключително успешна реклама. Всичко върви изключително лесно и бързо до момента на пускането на рекламата. Тогава си задаваме онези десетки въпроси от типа на „Това така ли е?“, „Това ли е моята рекламна мрежа?“, „Този рекламен банер хубав ли е?“ и още куп производни. В тази статия ще разберете какво е най-важното нещо, което трябва да направите при реклама в AdWords. Да започваме!
YouTube.com е най – посещавания сайт за видео споделяне в света. В България се нарежда на трето място по посещаемост, като на първите места са Facebook и Google. В последните месеци и години се забелязва значителен ръст на гледанията на видео съдържание, като това прави YouTube едно от най – любимите места на съвременния потребител. Но как може да се възползваме от тази тенденция?
Това е един често задаван въпрос. Решихме в тази статия да дадем базови насоки и съвети за създаването на успешна Google AdWords кампания за популяризиране на хотел. Тази информация няма да ви направи AdWords специалисти, но ще ви помогне да разберете кои са основните методи, които да използвате. За най – добър ефект на кампанията и висока възвръщаемост на инвестициите, обърнете се към сертифициран Google специалист.
Много хора знаят за възможностите за сертифициране от Google, свързано с провеждането на ефективни рекламни кампании в AdWords. В тази статия ще покажем няколко AdWords примерни въпроси и отговори за изпита за рекламиране в мрежата за търсене. Нека кажем няколко думи за изпита, въпросите са 100 на брой, като имате достатъчното време от 120 минути. За да се счете изпита за успешно взет, трябва да имате минимум 80% верни отговори. Периодът за валидност на сертфикатът на Google за рекламиране в мрежата на търсене е 1 година, като след това е добре да прегледате материалите отново и да преминете през въпросите още веднъж.
Google Ads полезни съвети и информация.