Имейл автоматизация с GetResponse Automation Workflow

Имейл автоматизация с GetResponse Automation Workflow

Имейл автоматизация с GetResponse Automation Workflow
5 (100%) 4 гласа

Ако желаете да извлечете най – голяма полза от списъка с абонати, които сте изградили към сайта си, добре е да изградите имейл автоматизация, спрямо реакциите на потребителите. Това може да стане лесно и интуитивно, чрез Automation Workflow на GetResponse. Ако правилно настроите автоматизацията, ще можете много лесно да следите действията на абонатите, както и да им предоставяте адекватно съдържание, спрямо техните реакции, като това всъщност е имейл автоматизация от най – високото ниво.

имейл автоматизация

Можете да добавяте различни тагове или маркери, които да разделят получателите на емейли в различни категории. Така може да разграничавате различните групи потребители – активни, средно активни и неактивни, като диференциацията се определя на база действия – отваряне на емейл, отваряне на връзка и т.н. Така можете да изберете различен път, по – който да премине дадения абонат, например – може да име повече търговски натиск върху потребителите, които са по – ангажирани и повече безплатно съдържание към тези, които са по – незаинтересовани от бюлетина Ви. Това може да изглежда малко сложно, но със сигурност може да кажем, че е много ефективно.

Също така, можете да създадете точкова система, където да добавяте или премахвате точки на потребители, на базата на извършените от тях действия. Например, можете да добавяте точки, ако определен абонат отвори и последва линк от емейла, както и да извадите, ако не го направи. След това, ще можете да направите проверка на точките и в зависимост от степента на ангажираност към бюлетина да предложите адекватен път на развитие или иначе казано, индивидуална поредица от email-и.

имейл автоматизация

Сами можете да се досетите колко предимства може да Ви донесе такъв вид емейл автоматизация, понеже правилни съобщение ще достигат до хора, които са наистина ангажирани и които отговарят на допълнителни изисквания, определени от вас. По този начин ще се насочите право в целта и ще можете да постигнете отлични резултати.

Вижте и другите възможности, които предлага GetRepsonse, една съвременна платформа за емейл маркетинг. Можете да изпробвате безплатно за 30 дни и да се убедите в огромната мощ на email маркетинга и взаимодействието с потребителите, чрез имейли.

Вижте и видеото, което направихме по темата, за да покажем нагледно как се работи с Automation Workflow на GetResponse:


2 коментара

Мария С.

януари 7, 2017at 7:31 pm

Здравейте и благодаря за видеото!
Могат ли формите за абонамент/кампаниите и т.н. да се генерират на български?

Благодаряи поздрави, Мария

Pro-Soft.bg

януари 9, 2017at 8:15 am

Здравейте,

Да, формите за събиране на данни, кампаниите и email-ите може да са изцяло на български език.