Как да създадете ефективна реклама за вашия хотел в Google?
Това е един често задаван въпрос. Решихме в тази статия да дадем базови насоки и съвети за създаването на успешна Google AdWords кампания за популяризиране на хотел. Тази информация няма да ви направи AdWords специалисти, но ще ви помогне да разберете кои са основните методи, които да използвате. За най – добър ефект на кампанията и висока възвръщаемост на инвестициите, обърнете се към сертифициран Google специалист.
Реклама на хотел в Google AdWords
За да има ефект вашата кампания, добре е да се насочите към няколко канала за популяризиране. По този начин ще можете да обхванете типове потребители на различни етапи от планирането на тяхната почивка. Най – вероятно знаете, че различните потребители търсят по различен начин, така някои биха търсили когато се намират или вече пътуват към вашия град. Други биха предпочели да проверят и да сравнят цените и офертите няколко седмици преди това.
При всички положения, най – напред трябва да обърнете внимание на своя уеб сайт и на целевите страници, където ще отвеждате потенциалните потребители. Съществуват реклами в Google, генериращи само обаждания, но за най – добър ефект, трябва да използвате и други рекламни формати. Затова, погрижете се за своя сайт, за да бъде максимално ясен, с качествени снимки и уникално съдържание. Това ще помогне да задържите потенциалния клиент, след като отиде на вашия сайт. Ако вашата уеб страница се нуждае от реконструкция и промяна на дизайна, добре е да се заемете най – напред с това или да оставите тази дейност на специалист по създаване на сайтове.
Имайте предвид, че върху цената, която ще трябва да платите за реклама, оказва влияние целевата ви страница, както и уместността на рекламата. Например при реклама за популяризиране на “семеен хотел банско цени”, трябва да отведете потребителя до страница, която показва, че сте семеен хотел, намирате се в Банско или района, както и да покажете, че имате свободни стаи и техните цени.
Намерете клиенти, които активно търсят хотел
Трябва да се насочите към потребители, които активно и в момента търсят хотел във вашата местност или град. Добра идея е да зададете по – висока оферта за подобен тип потребители, понеже е твърдо вероятно те да се възползват от вашето предложение веднага. Проучване показва, че над 50% от потребителите, търсещи от мобилни устройства в дадено местоположение, предприемат действие до 1 час от търсенето. Имайки предвид това, задайте насочване по местоположение в AdWords в определен радиус от вашия хотел. Съобразете и рекламното си послание с тези потребители, те трябва да знаят, че имате свободни места и са добре дошли. Трябва да имате предвид, че в голямата си част такива потребители използват мобилни устройства. Вашият уеб сайт трябва да е пригоден и удобен за тях.
Ангажирайте клиенти, които планират пътуване
Можете да използвате разширените опции за местоположение, които Google AdWords предлага. Така всъщност ще можете да направите разграничението на потребителите, които планират пътуване и тези, които са в местоположението ви и активно търсят хотел.
За клиентите, които планират пътуване в краткосрочен план е по – вероятно да търсят вашата локация в Google, но физически да не се намират в нея. В тази връзка, трябва да насочвате рекламите си към клиенти, които са проявили интерес към вашето местоположение. Някои от начините, използвани от Google, за да се индетифицира интерес към местоположение са: използване в търсенето на термини, свързани с местоположението; предишни търсения, които са били свързани с местоположението; предишни физически местоположения на търсещия.
Важно е да знаете, че на този конкретен етап от търсене, потребителя най – вероятно не е взел своето решение. Трябва да осигурите начин, чрез който да се свържете отново с този горещ клиент. Това може да бъде безплатна книга с информация за забележителностите в района, за която потребителя е дал своя email адрес. Този email адрес може да използвате за изпращане на информация близките няколко дни. По този начин ще изградите ангажираност и доверие, а шансовете потребителя да се сети отново за вас са драматично по – големи.
Друг начин е да създадете ремаркетинг стратегия, като насочвате към посетители на вашия сайт. За тази целтрябва да инсталирате на сайта си проследяващ код, който да съхранява информация за действията на разглеждащите. В близките няколко дни, може да пускате индивидуални реклами и предложения в дисплейната мрежа на Google, както и специализирани ремаркетинг кампании в мрежата за търсене, например насочване към по – общи ключови думи за търсения от тези клиенти.
Свържете се с други потенциални клиенти
Използвайки дисплейната мрежа на Google, можете да покажете графични и текстови реклами в различни тематично свързани сайтове в интернет. Проучванията показват, че тази мрежа достига до над 90% от хората в интеренет. За реклама на хотел в Боровец например, може да поставите реклами в различни сайтове, който са свързани със зимни спортове. Посетителите на такива страници най – вероятно се нуждаят от място, където да отседнат. Вие ще им покажете своята реклама в подходящ момент.
Мобилен трафик и чужди езици
Не забравяйте, че голяма част от потенциалните клиенти ползват мобилни устройства. Бъдете сигурни, че сайтът ви отговаря на тези нужди. Този тип трафик продължава да расте, като в момента той заема над 65% от общото сърфиране.
Много е вероятно голяма част от вашите клиенти да са чужденци. Те, разбира се, ще търсят на родния си език или в най – добрия случай на английски. Трябва да знаете, че Google не превежда реклами ключови думи. В тази връзка, трябва да създадете реклами за насочване по език. Изключително важно е, да ги изпратите към подходяща целева страница.