Конкретни съвети за печеливш онлайн магазин

Оценете информацията

как да създадете успешен online магазинРешили сте да продавате продукт или услуга онлайн, това е първата стъпка към електронната търговия. Но какво следва? Как да изберете платформа, да направите план и да популяризирате своя онлайн магазин? Тези и още куп въпроси терзаят новите интернет предприемачи.

За разлика от търговията лице в лице, установяването на доверена връзка с потенциалните купувачи при електронната търговия, може да се окаже по – сложна задача. Предпоставките за недоверие от страна на посетителите са в пъти повече.

В тази статия ще дадем базови съвети, свързани с началните стъпки на един онлайн магазин, като ще отговорим на често задаваните въпроси, като “Как да накарат потребителите да купуват повече?”.

Успешен онлайн магазин: Съдържанието на първо място

Няма нищо по – важно от качественото и уникално съдържание. Когато на онлайн магазина ви има само снимки на продуктите и неточно или прекалено кратко описание, много по – малко вероятно е клиент да закупи артикула. От друга страна, ако сте се постарали да покажете всички предимства на предлаганите от вас продукти или услуги, по – вероятно е да изградите лична връзка с клиета. Той ще се чувства много по – близо до продукта. Но как може да създадем качественото съдържание?

Четим, разбираем, естествен текст

Текстът във вашият сайт трябва да бъде напълно естествен за читателите. В тази връзка, трябва да се избягва прекаленото насищане с ключови думи и повтарящи се фрази. Това няма да направи съдържанието адекватно нито за потребителите, нито за търсачките.

Описания

Всеки продукт или услуга трябва да има уникално описание. В него напишете какъв е продуктът, как работи, какви съставки са използвани, какво го отличава от други подобни продукти на пазара. Много голяма грешка е да направите едно и също описание за повече артикули.

Изградете лична връзка

Добра идея е да разкажете вашата история, например в страницата “За нас”. По този начин ще можете да изградите доста по – лична връзка с потенциалните клиенти и да спечелите доверие. Човек по – лесно се доверява, когато разбере, че от отсрещната страна също има личности, като него.

Помислете за SEO

Оптимизацията за търсачки е един от ключовите елементи за успешен онлайн магазин. Търсещите машини, като Google, следят множество фактори, за да преценят кой сайт или онлайн магазин да се покаже по – напред в резултатите. Най – важният от тях е качественото, уместно и уникално съдържание. Връзките от реномирани и тематично свързани уеб страници също играят важна роля, но като цяло трябва да се внимава с изграждането на линкове.

Снимки на продуктите

Освен отлично съдържание, необходимо е да имате качествени изображения или видеа, показващи вашите продукти. Използвайте такива изображения, че да привлечете вниманието и да покажете максимално точно предлагания артикул. Ето някои съвета:

  • Абсолютно всеки продукт в онлайн магазина ви, трябва да има снимка;
  • Уверете се, че снимките са с достатъчна големина и качество;
  • Компресирайте изображенията, без да губите от тяхното качество. Това ще помогне за бързината на зареждане на вашия сайт;
  • Включете снимки на продуктите от различни ъгли, за да може потребителя да разгледа в детайли артикула.

успешен онлайн магазин

 

Лекота при боравене със сайта

За да имате успешен онлайн магазин, несъмнено – посетителите трябват лесно да намират това, което търсят. Менютата трябва да бъдат така направени, че да е ясно как се стига до крайната цел. За да си представите по – добре потребителското изживяване, поставете се на мястото на вашите клиенти. Помислете за някой, който няма големи технически умения и как може да се загуби в твърде сложната и объркана навигация.

Ясни подканващи фрази

До тук добре. Привлекли сме потенциален клиент на нашия онлайн магазин, той разглежда качествените ни изображения и борави лесно с навигацията. Необходимо е, да изградим ясни подканващи фрази, които да направляват неговите действия, свързани със значими за нас действия. Такива подканващи фрази са “Купи сега!”, “Добави в количката”, “Продължи към сигурното плащане” и др. В зависимост от продукта или услугата, които продавате, те могат да бъдат различни. Трябва да съобразите подканващите фрази и с вашата целева аудитория.

Лесен процес по плащане и поръчка

Опростете максимално процесът по плащане и поръчка на артикули. Може да имплементирате бърза поръчка, където да се поръча само с попълване на име и телефон. Изследванията показват, че огромен брой посетители изоставят тяхната количка по средата на процеса на поръчка. Ето някои насока, как да улесните процеса по плащане и поръчка:

  • Опростен дизайн при поръчка. Стремете се на този етап да показвате минимален брой разсейващи елементи. Има онлайн магазини, които дори скриват цялата навигация и на преден екран са само данни за плащане, доставка и 3-4 сродни продукта;
  • Знаци, придаващи сигурност. Вашите потребители със сигурност желаят техните данни да са защитени;
  • Възможност за промяна на количества, както и премахване на продукти от количката;
  • Сродни продукти. Добавете няколко сродни артикула, това ще ви помогне да вдигнете общата сума на поръчка на клиент. Нарича се cross-selling, но трябва да предложите свързани артикули, а не каквито и да е.

Подчертайте качеството на обслужване

Задължително е да имате форма за връзка с вас. Това увеличава потребителското доверие и потенциално ще повиши продажбите. Така например, ако някои има проблем със страницата за плащане, лесно може да се свърже с вас, за да отстраните проблема.

Добавете и отзиви на клиенти, които са пазарували от вас. По този начин, ще можете да покажете, че обслужването на клиенти е на ниво.

Обобщение

Стартирането на успешен онлайн магазин може да изглежда малко сложно от начало. Наистина са доста нещата, за които трябва да помислите. Но следването на методичен план и преследването на конкретни цели ще облекчи в голяма степен този процес. Вижте също така една примерна стратегия за създаване на онлайн магазин за дрехи и облекла.

Ако желаете сами да изградите свой онлайн магазин, погледнете нашите онлайн курсове. Запознайте се как да изградите онлайн магазин с WordPress и WooCommerce, както и как да направите електронен магазин на OpenCart.