Перфектният email

5/5 - (3 гласа)

Платформа за email маркетинг

Вече сте се регистрирали за услуга за имейл маркетинг и сте готови да започнете първата си кампания? Време е да поговорим за привличането на вниманието на клиентите ви със силни теми, задържане на вниманието им със стегнато и подходящо съдържание и предоставяне на връзки за повече информация.

Перфектният email

перфектният emailНека приемем, че притежавате магазин за стоки за домашни любимци. Събирали сте имена и имейли, и видове домашни любимци както на вероятни, така и на лоялни клиенти, и вече сте готови да стартирате първата си имейл маркетингова кампания. Искате да изпратите имейл известие, насочено към собственици на кучета и котки, което ги информира за най-новите и добри изцяло естествени храни за домашни любимци, които предлагате.

Но за да накарате клиентите да прочетат бюлетина ви, първо трябва да ги накарате да отворят email-а. Всичко тук зависи от доброто първо впечатление. Помислете за това, което клиентите ви виждат, когато погледнат във входящата си кутия. Имейлът Ви ще ги накара ли да поискат да го отворят? Двете неща, които ще видят, са името на бизнеса Ви в полето „От“ и темата на имейла Ви. Трябва да използвате име и имейл адрес в полето „От“, които ясно идентифицират бизнеса ви. Хората е по-вероятно да отворят имейл от някой, когото познават и на когото имат доверие.

Темата на email-а

Темата на имейла ви може да бъде разликата между успеха и провала на кампанията Ви. Ефективната тема ще заинтригува хората да отворят имейла, а лошо съставената може да означава, че имейлът ви ще бъде изтрит или прихванат от филтрите за спам. Запазете темата си кратка и проста, в идеалния случай не повече от 10 думи. Опитайте се да уловите най-ценната и подходяща информация, съдържаща се в имейла.

Когато е възможно, персонализирайте или локализирайте темата, като например: „Гери, кучето ти най-здравото ли е в Лондон?“ Най-добре е да избягвате думи, като „безплатно“, „процента отстъпка“, „напомняне“ и „специални“, както и валутни символи и удивителни знаци. Всички те са известни с това, че задействат филтрите за спам. Вече сте привлекли вниманието на клиентите си и те са отворили имейла ви.

Бъдете кратки и ясни

перфектният имейлНо това не е всичко. На този етап помнете колко заети са клиентите ви и колко много други имейли получават всеки ден. Дори да сте създали възможно най-интригуващото послание, те вероятно просто ще го прегледат, затова запазете съдържанието си стегнато и по същество. Параграфите Ви трябва да бъдат кратки, може би 1 – 3 изречения, и фокусирани върху обща идея. Винаги можете да поставите връзки към по-дълги статии и допълнителна информация в уебсайта Ви.

Направете написаното възможно най-убедително и ангажиращо и използвайте подходящия тон за аудиторията си. Трябва да имате последователност на марката си, но имейл бюлетините предлагат възможности да използвате не толкова официален тон. Връзките в имейла Ви трябва да включват подканващи фрази. Насърчавайте получателите да кликват върху оферти в уебсайта ви.

Може например да имате връзка, която гласи „кликнете тук, за да спестите 25% от следващата си поръчка за изцяло естествена храна за котки“ или пък „кликнете тук за безплатна доставка за всички поръчки над 50 лв.“ Използвайте удебелен текст и дизайн, с който да откроите важни оферти и съдържание.

Има още едно последно нещо, което трябва да включите: връзки в края на имейла, които позволяват на получателите да прекратят абонамента си, да променят имейл предпочитанията си и да актуализират информацията си за връзка. Предоставянето на лесен начин за потребителите да се откажат от бюлетина ви не само е добро обслужване на клиентите, но е и задължително по закон в много държави.

Обобщение за перфектния email

И така, не забравяйте: отделете време, за да създадете кратка, но силна тема. Създайте стегнато съдържание със забавен и ангажиращ тон и включете полезни връзки, които ще подобрят практическата работа на клиентите и може евентуално да доведат до увеличаване на продажбите. Всяка имейл маркетингова кампания ще Ви научи на повече за това, кое дава резултат и кое – не. Научете се също така – как да изградите списък от абонати.